Zadar

PROJEKT OSAM ZEMALJA

I dalje od plaža Zadarska županija osvaja svih 5 osjetila

EU projekt ADRION 5 SENSES u Zadar je ovog tjedna doveo predstavnike partnera iz sedam stranih zemalja - Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije, Crne Gore i Grčke. Riječ je o projektu usmjerenom na stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira, kako samo ime projekta kaže, svih pet osjetila turista.

EU projekt ADRION 5 SENSES u Zadar je ovog tjedna doveo predstavnike partnera iz sedam stranih zemalja - Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije, Crne Gore i Grčke. Riječ je o projektu usmjerenom na stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira, kako samo ime projekta kaže, svih pet osjetila turista.

Domaćin dvodnevnog susreta partnera u Zadru bila je Agencija za razvoj Zadarske županije na kojoj je bio red pokazati što to Zadarska županija može ponuditi. Mnogi bi odmah pomislili na "more i sunce", no predstavnici ZADRE NOVE odlučili su svojim partnerima pokazati da zadarsko područje nudi i više od tog glavnog turističkog proizvoda. Svoje su goste stoga odveli na Velebit kojim ih je proveo iskusni tim iz Foto safarija Velebit predvođen Marinom Marasovićem. Pogled i povijest Velikog i Malog Libinja, Tulovih greda i Zrmanje koja ih odvela i tragovima Winnetoua, osvojili su goste na prvu isto kao i domaći specijaliteti koje su imali prilike isprobati. Posebno ih je zainteresirana i famozna bura i legenda o mladoj oholoj djevojci po kojoj je snažni vjetar dobio ime.

- Cijeli projekt se vrti oko razvoja turističkih destinacija i lokaliteta koje pružaju osjetne kategorije, a Velebit, koji je atrakcija sam po sebi, upravo je takvo mjesto koje pruža pogled, miris, zvuk, okus i dodir. Iako vremenske prilike nisu bile idealne, uspjeli smo otkriti veliki prostor i prijeći 60-ak kilometara, istaknula je voditeljica projekta Nika Cohen iz ZADRE NOVE.

Upravo će Velebit biti jedan od turističkih punktova koji će biti predstavljeni na međunarodnoj Mapi doživljaja, jednom od rezultata kojih će ovaj projekt donijeti.

- ZADRA NOVA izradila je strategiju i akcijski plan ADRION regije, kako se zove to geografsko područje. Partneri su bili zadovoljni i usvojili strategiju, a sada je u tijeku izrada višejezične web platforme na kojoj ćemo umrežiti te punktove u osam zemalja. Radi se na sveukupnom doživljaju preko svih pet osjetila, a lokacije ćemo predstaviti i na turističkim sajmovima. S partnerima dijelimo slične elemente turističke ponude i ako ih udružimo i zajedno razvijamo, rezultat će biti puno bolji, istaknula je voditeljica projekta koji će biti produžen do sredine 2020. godine.

Sredstva projekta punog naziva Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses, kroz koji će se pokrenuti i virtualni izložbeni centri, osigurana su kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. - 2020., prioritetna os 2 - Održiva regija. Ukupna vrijednost projekta je 1.437.076,09 eura, dok budžet ZADRA NOVE kao jednog od devet partnera iznosi 166.696,20 eura.

 

 

Velebit osvaja svih pet osjetila
Foto: ZADRA NOVA
PRIKAŽI KOMENTARE (0)
Komentar dodajte na Desktop verziji » DESKTOP VERZIJA