Zadar

DEMANTI VLASNIKA DOMA U BIOGRADU

Nije točno da sam doveo do širenja korone među korisnicima, držao sam se mjera

Preko odvjetničkog društva Župić & Partneri Mišel Tepša podnio je Zahtjev za ispravak informacije kojeg objavljujemo u cijelosti:
Preko odvjetničkog društva Župić & Partneri, Mišel Tepša podnio je Zahtjev za ispravak informacije kojeg objavljujemo u cijelosti:

Obraćamo Vam se u ime našeg klijenta g. Mišela Tepše, predstavnika Obiteljskog doma za osobe treće životne dobi, Ivana Gundulića 26, Biograd na Moru, a povodom članka naslova „NIJE SE DRŽAO MJERA PA SE ZARAZILO 10 KORISNIKA Prijavljenog vlasnika doma štićenici su ranije optuživali za otimanje, objavljen dana 13.10.2021 u 10:26 na web portalu 057info na stranici kojeg je Naslovno trgovačko društvo nakladnik, a u kojem članku su iznesene neistinite i netočne informacije kojima su povrijeđena prava i interesi naše stranke.

U ime našeg klijenta g. Mišela Tepše, na temelju članka 40. Zakona o medijima ("Narodne novine", broj 59/2004. , 84/2011. i 81/2013., dalje u tekstu: Zakon o medijima) u vezi čl.22., 41. i 42. Zakona o medijima, zahtijevamo da bez naknade objavite ispravak slijedećih netočnih i neistinitih informacija kojom su povrijeđena prava i interesi naše stranke.

Naime, iako u samom članku nije naznačeno ime i prezime vlasnika doma u Biogradu na Moru, koji vlasnik doma po navodima iz članka se nije držao mjera pa da bi se na taj način zarazilo 10 korisnika te kojeg vlasnika doma štićenici da su ranije optuživali za otimanje imovine, svi građani grada Biograda n/M, Zadra i šire okolice, prijatelji i poznanici naše stranke iz iznesenih navoda iz članka, mogu zaključiti da bi se radilo o našoj stranci, g. Mišelu Tepši. Otvarajući navode iz članka - označeno crnom bojom uknjiženja na njihovu imovinu, otvara se i novi članak, a iz kojeg proizlazi da se ovopredmetni članak odnosi upravo na našu stranku.

Uz navedeno, Obiteljski dom naše stranke jedini je obiteljski dom na području grada
Biograda na Moru, slijedom čega navedeno predstavlja dodatnu okolnost koja ukazuje da bi se članak odnosio upravo na našu stranku g. Mišela Tepšu.

Da bi se radilo o našoj stranci razvidno je i iz komentara priležećih objavi u kojem dijelu je naznačeno njegovo ime i prezime, ali i niz negativnih vrijednosnih sudova korisnika iznesenih spram naše stranke.

Budući su objavljene informacije netočne i neistinite, predlažemo da objavite ovaj Zahtjev za ispravkom informacija povodom članka naslova „NIJE SE DRŽAO MJERA PA SE ZARAZILO 10 KORISNIKA, Prijavljenog vlasnika doma štićenici su ranije optuživali za otimanje imovine", objavljen dana 13.10.2021 u 10:26 na web portalu http://www.057info.hr/ na stranici u kojem članku su navedene netočne i neistinite informacije i to da se vlasnik doma

- Nije držao mjera;

- Prijavljenog vlasnika doma štićenici su ranije optuživali za otimanje imovine;

- nije primjenjivao važeće upute Zavoda za javno zdravstvo u cilju sprečavanja i suzbijanja epidemije COVlD-19, a kojim protupravnim pristupom i ponašanjem je u srpnju ove godine doveo do širenja zarazne bolesti među korisnicima, uslijed čega je deset korisnika oboljelo;

Točno bi bilo da se vlasnik doma u cijelosti držao mjera te primjenjivao važeće upute Zavoda za javno zdravstvo u cilju sprečavanja i suzbijanja epidemije COVlD-19 odnosno na niti jedan način nije protupravno pristupao te se nije ponašao protupravno, što je utvrđeno inspekcijskim nadzorom te nadzorom od strane epidemiološke službe.

Budući je vlasnik doma u cilju sprečavanja i suzbijanja epidemije COVlD-19 u cijelosti primjenjivao te se držao važećih uputa Zavoda za javno zdravstvo, nije točno da bi isti u srpnju ove godine doveo do širenja zarazne bolesti među korisnicima, uslijed čega je deset korisnika oboljelo;

Nadalje, točno bi bilo da vlasnik doma nikada nije optužen za oduzimanje imovine niti su ikada ranije vlasnika doma štićenici optuživali za otimanje imovine, prema tome, pred nadležnim sudom nikada nije vođen kazneni postupak posljedično čemu ne egzistira niti pravomoćna kaznena presuda spram g. Mišela Tepše.

Nadalje, nepotpuna je informacija da je:

- vlasnik početkom prošle godine bio u medijima zbog različitih malverzacija oko višegodišnjeg ilegalnog rada, uvjeta koje pruža štićenicima, ali i uknjiženja na njihovu imovinu.

Točno je da je g. Tepša bio u medijima, ali nisu točni navodi da bi se radilo o višegodišnjem ilegalnom radu, tim više što je isti pružao uredne uvjete štićenicima, što je utvrđeno ranijim inspekcijama nadležnih tijela dok nisu točni navodi da bi se isti uslijed malverzacija uknjižio na imovinu štićenika.

Točno bi bilo da je Ministarstvo bilo upoznato sa svim ugovorima sklopljenim sa štićenicima, da su svi štićenici imali materijalne, medicinske, prehrambene i sve druge uvjete koji su bili nužni odnosnó da su bili zadovoljeni svi minimalni tehnički uvjeti za obavljanje djelatnosti.

Sukladno odredbi članka 40., 41. i 42. te u vezi čl.22. Zakona o medijima, zahtjevamo da se objavi ispravak ovdje navedenih netočnih informacija te očekujemo da se pod poveznicom uz navedenu netočnu i neistinitu objavljenu informaciju, objavi i ovaj ispravak netočne i neistinite informacije, kao i da isti ispravak bude popraćen jednakim prostoru na Vašem portalu kako obzirom na tekst, font teksta tako i grafiku.

 

 

KOMENTARI ISKLJUČENI

DESKTOP VERZIJA