Sport

ZAJEDNIČKA IM JE IGRA ALI I TREĆI ELEMENT

PSK i KK Zadar potpisali višegodišnji sponzorski ugovor

KK Zadar i PSK, u Dvorani Krešimira Ćosića na Višnjiku, u Zadru, potpisali višegodišnji sponzorski ugovor.

KK Zadar i PSK potpisali su višegodišnji sponzorski ugovor.

Nova karika u osnaživanju KK Zadra postaje i PSK, poznati sportski i zabavni brand koji stoji iza dobre igre i hrvatskog sporta u širem smislu, a koji odsada otvoreno podržava na putu uspjeha i KK Zadar, navodi se u objavi novog sponzora.

Novi višegodišnji sponzorski Ugovor između KK Zadra i PSK potpisali su direktor KK Zadra Željko Žilavec i generalni direktor „Hattrick-PSK" Francesco Postiglione te direktor marketinga Damir Garvanović.

Izraženo je zadovoljstvo i dobre želje za zajedničkim razvojem dobre suradnje kako bi osnažili dodatno KK Zadar s ciljem pružanja zadovoljstva svima koji vole Zadar i igru. PSK brand, kao dio međunarodne tvrtke Fortuna Entertainment Group, vodeće omnichannel tvrtke (prisutnost u više kanala, kroz vlastite poslovnice i sportske terminale u partnerskim kafićima te online platformama za sportsko klađenje i igre u Centralnoj i Istočnoj Europi), spremno promovira i podržava hrvatski sport i njegove vrijednosti.

Uz isticanje sportskih uspjeha KK Zadra, direktor Žilevec izrazio je svoju zahvalnost i zadovoljstvo novom suradnjom sa PSK, zbog prepoznavanja predanog rada i rezultata te vizije jakog Zadra, koju je prepoznao i PSK kao ozbiljan hrvatski brand koji podržava ponajbolje sportske kolektive.

 - Prepoznavanje našeg rada budi ponos, ali i stvara obavezu da se nastavi s dobrim radom i da svatko doprinese jakom Zadru. Stabilnost, ali i spremnost na daljnji razvoj u suradnji sa svim podržavateljima, od Grada Zadra do najmanjeg sponzora, ali sigurno i prvenstveno navijača, preduvjeti su da Zadar bude gdje mu je mjesto i da uvijek potvrđuje epitet kolijevke košarke. Hvala PSK, ne samo na dobroj suradnji koju smo počeli, nego i na dijeljenju zajedničkih vrijednosti, kazao je Žilavec.

Direktor marketinga PSK, Damir Gavranović, koji je prepoznao zajedničke vrijednosti koje vode k izvrsnosti, ali i zadovoljstvu svih, istaknuo je kako dobra suradnja počiva prije svega na ljudima.

- Zahvaljujem g. Žilavcu na predstavljanju, otvorenosti i spremnosti za zajedničkom suradnjom u kojoj PSK želi dodatno osnažiti KK Zadar, ne samo klasičnim sponzorstvom, nego i aktivnostima koje povezuju barem tri bitna elementa, gdje je uz KK Zadar i PSK, treći element i najvažniji, a radi kojega sve i radimo - široka zajednica navijača i svih onih koji vole Klub.

KK Zadar s PSK dijeli slične sportske vrijednosti, istovremeno predstavljaju više od sporta, dijeleći strast i želju da zabave i inspiriraju te opravdaju svoju sportsko-kulturnu i društvenu ulogu. I zato ne postavljamo pred KK Zadar nikakav rezultatski imperativ, osim da igra svoju igru. Iz tog razloga bismo samo dodali poznatom navijačkom sloganu „Igraj Zadre! - Samo igraj." Jedino što želimo je igra., izjavio je direktor marketinga PSK.

 

 

PRIKAŽI KOMENTARE (6)
Komentar dodajte na Desktop verziji » DESKTOP VERZIJA