Zabava

MOŽE LI SE SMANJENJEM TROŠKOVA I ZARADITI?

Što je presudilo za nastup Rite Ore u dvorani? Karlović kaže da nije prodaja ulaznica...

Turistička zajednica Grada Zadra osigurala je 350.000 kuna na ime promocije destinacije te smještaj osoblja, pa bi se uz nekog jačeg sponzora i prihod od prodaje pića čak dalo i zaraditi

Rita Ora nastupit će 30. kolovoza u Zadru u dvorani Krešimira Ćosića, a ne na otvorenom, kako se očekivalo. Tri su razloga za to, navodi direktor ŠC Višnjik Denis Karlović - meteorološke prilike, komfor i troškovi koncerta. Ne i četvrti, navodna slabija prodaja ulaznica koja dovodi u pitanje potrebu za 15 do 17 tisuća mjesta.

- Svjedoci smo nestalnog vremena ovog ljeta, a ne postoji mogućnost odgode koncerta na dan-dva; dvorani ćemo imati preko 6.000 sjedećih mjesta, dok bismo na otvorenom imali samo jednu montažnu tribinu s 1.000 mjesta; u dvorani nemamo troškove zaštite atletske i tartan staze, naveo je Karlović razloge zbog kojih će se koncert definitivno održati u dvorani. Baš kao što smo najavili prije petnaestak dana i kako je cijelo vrijeme stajalo na stranici Rite Ore.

No što je s prodajom karata? Špekulira se o 2.000 prodanih ulaznica, no Karlović kaže da je interes ogroman, iako nema uvid u trenutačan broj prodanih ulaznica.

- Svakog dana imamo desetke upita o tome gdje i kako kupiti ulaznice, sudeći po iskustvu s dosadašnjim koncertima mislim da tu neće biti problema. Pokazalo se i ovog puta da je najveći interes za najskupljim ulaznicama, pa su mjesta u fan pit zoni već rasprodana. Uskoro će nestati i ulaznica za VIP, kaže Karlović.

a što je s računicom na bazi 9.000 prodanih ulaznica? Mogu li one pokriti troškove od blizu 3 milijuna kuna, kada se honoraru pjevačice pridoda trošak osoblja, opreme i organizacije? Oko 500 ulaznica u fan pit zoni (po 270 kuna), oko 900 u VIP-u (450 kuna) i još 7.500 običnih ulaznica (250 kuna) daju ukupnu masu novca od 2,4 milijuna kuna. Kada se odbije PDV, i uz sve prodane ulaznice jasno je da će se morati naći drugi izvori prihoda. Turistička zajednica Grada Zadra osigurala je 350.000 kuna na ime promocije destinacije te smještaj osoblja, pa bi se uz nekog jačeg sponzora i prihod od prodaje pića čak dalo i zaraditi. U najoptimističnijoj varijanti.

- Vodimo ozbiljne razgovore s jakim sponzorima, vjerujem da ćemo kroz par dana riješiti i taj dio, uvjeren je Karlović.

KOMENTARI ISKLJUČENI

DESKTOP VERZIJA