Zadar

LUČKA UPRAVA ZADAR OBJAVILA MILIJUNSKI NATJEČAJ

Tko će biti voditelj projekta obnove rive do kraja 2023. godine?

Nakon što im je poništena odluka prva javne nabave iz EU financiranja obnove rive i dijela Liburnske obale, Lučka uprava Zadar objavila je prvi veliki natječaj za voditelja projekta gradnje.

Nakon što im je poništena odluka prva javne nabave iz EU financiranja obnove rive i dijela Liburnske obale, Lučka uprava Zadar (LUZ) objavila je prvi veliki natječaj za voditelja projekta gradnje.

Za tu uslugu, procjena vrijednosti je 1.345.000 kuna. Iznos ponude ocjenjivat će se s manje bodova negoli iskustvo stručnjaka. Za vođenje projekta "Rekonstrukcija i izgradnja lučke infrastrukture Grad Zadar-Poluotok", traži se financijsko, pravno i tehničko savjetovanje tijekom 27 mjeseci. Toliko je rok provođenja projekta, što se tiče financiranja - kraj 2023. godinu.

Lučka uprava treba objaviti najvažniju javnu nabavu, onu za izvođenje radova, koja se mora pregledati kod SAFU - Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU. Treba se provesti i natječaj za nadzornu službu koja može uvesti izvođača radova u gradilište. Kako stvari stoje, teško da će prije jeseni na Obali Petra Krešimira IV početi rekonstrukcija za koju je upaljen alarm nakon nevremena u rujnu 2018. godine. Studija stanja nasutog obalnog područja Zadra, u kojoj je D&Z ukazao na potrebu preslagivanja rive, napravljena je 10-ak godina ranije. D&Z je ažurirao svoj projekt s obzirom na zub vremena.

Uz rekonstrukciju Obale Petra Krešimira IV i dogradnju gata, obnovit će se zaobalni dio Liburnske obale. To podrazumijeva izgradnju nove konstrukcije temeljenja i zida obale, s tim da se zatečeni gabarit i obilježja područja ne mijenjaju. Iako se ističe korištenje postojećih materijala, pitanje je koji će kamen koristiti za oblaganje. Onaj brački, kojeg je D&Z propisivao za šetnicu uz Jazine, nije se pokazao primjeren već porozan za vanjske utjecaje.

Prema projektnom zadatku, na Mulu će se sanirati ugroženi dijelovi i time produljiti vijek gata tako da projekt možemo u smislu rekonstrukcije podijeliti na dva dijela: rekonstrukcija obalnog zida i produljenje gata za 15 metara kako bi na njemu mogli opet pristajati brodovi. Jer riva je postala dio lučkog bazena kako bi se opravdalo ulaganje europskog novca u poboljšanje lučke infrastrukture.

Rekonstrukcija zaobalnog dijela Liburnske obale kao treća faza predviđa rekonstrukciju obale, pješačke površine i pet nekadašnjih trajektnih rampi, rubnog kamena, poboljšanje oborinske odvodnje i izvedbu tri nova infrastrukturna ormarića uz privezište brodova. Procjena vrijednosti je 67.5 milijuna kuna.

 

PRIKAŽI KOMENTARE (7)
Komentar dodajte na Desktop verziji » DESKTOP VERZIJA