Biznis

SLOŽENO POSLOVANJE ZADARSKOG BRODARA

Uprava Tankerske plovidbe dobila novi mandat

Tročlana uprava Tankerske plovidbe dobila je od 1. srpnja novi mandat od četiri godine.Uz Maria Pavića koji je od 1. srpnja 2013. godine, dan kada je Hrvatska ušla u Europsku uniju, bio jedini član Uprave, Uprava najveće hrvatske brodarske kompanije proširena je.

Tročlana uprava Tankerske plovidbe dobila je od 1. srpnja novi mandat od četiri godine.Uz Maria Pavića koji je od 1. srpnja 2013. godine, dan kada je Hrvatska ušla u Europsku uniju, bio jedini član Uprave, Uprava najveće hrvatske brodarske kompanije je proširena. Prvo s financijskim direktorom Nikolom Koščicom a onda i s Ivanom Pupovcem.
Od kraja prošle godine prokurist zadarskog brodara je Mate Valčić. Jedno vrijeme je prokuru imao jedini doktor znanosti u Tankerskoj plovidbi, Petar Kragić koji je otišao u mirovinu.
Do nekih promjena je došlo i u sazivu Nadzornog odbora.
Predsjednik NO je Luka Kolanović, zamjenik Ivica Pjaca,  a članovi Petar Rovis,  te Dijana Jerolimov od rujna 2018. godina kada je Pupovac prešao u Upravu, dok je Joško Markov od početka ove godine dobio novi mandat.

- Četvrti kvartal 2018. godine označio je kraj duge i bolne oluje nakon dvije turbulentne godine na međunarodnom tržištu, napisao je predsjednik Uprave uz izvještaj o financijskom poslovanju Tankerske plovidbe u 2018. godini koja je završila sa 63 milijuna kuna dobiti. Najteže je bilo za tankere a onda je zbog izostanka novogradnji povećana vozarina. U Pavićevoj  studioznoj analizi tržišta za sve vrste brodova posebeno mjesto imaju tankeri. Tu dolazi do novih pojava spajanja li i regulative o ekološkim standardima, a druga polovica 2019. godine donijela bi stabilizaciju, predviđa kapetan zadarskog brodara.

Prošle je godine Tankerska plovidba prodala dva stara broda Nin i Molat za 26 milijuna kuna, te 37 posto udjela u dionicama Viktor Lenca. No, još uvijek ne uspijevaju se riješiti balasta projekta turističkog lječilišta Ninsko blato. Tankerska plovidba ima 11 tankera i pet brodova za rasute terete u svojoj floti. Nema najava novogradnji.

Poslovanje Tankerske plovidbe vrlo je složeno s obzirom na domaće uvjete, specifične pomorske standarde te stalne promjenjivost na svjetskom tržištu za čije praćenje potrebna je velika umješnost menadžmenta najveće brodarske kuće u Hrvatskoj.

KOMENTARI ISKLJUČENI

DESKTOP VERZIJA