Zadar

HRVATSKE CESTE NAKON 3 GODINE NEMAJU UPORABNU

Novi direktor David Milin dovršit će Ulicu Nikole Šubića Zrinskog do kraja godine

Prošle su točno tri godine od otvaranja Ulice Nikole Šubića Zrinskog - mini auto ceste između Bolnice i Poliklinike, a Hrvatske ceste još nisu tražili tehnički pregled da bi dobili uporabnu dozvolu.

Prošle su točno tri godine od otvaranja Ulice Nikole Šubića Zrinskog - mini autoceste između Bolnice i Poliklinike, a Hrvatske ceste još nisu tražile tehnički pregled da bi dobili uporabnu dozvolu.

U međuvremenu je direktor poslovne jedinice Zadar postao David Milin. On je zamijenio Antu Valentića iz Gospića koji je ispostava u sklopu poslovne jedinice HC-a u Zadru.

Iz zadarske poslovne jedinice otišao je Dubravko Grgurović koji je radio na projektu HC-a u Zadru. Projekt će, prema riječima glasnogovornice HC-a Tamare Đurijanček, Milin završiti do kraja ove godine tako da će se riješiti izmještanje trafostanice i dovršiti nogostup na toj cesti.

Glasnogovornica HC-a podsjetila u odgovoru na početak velikog zahvata obnove državnih cesta kroz Zadar.

- Hrvatske ceste d.o.o. kao investitor projekta su sukladno građevinskoj dozvoli od 20.2.2017. godine, koja je postala pravomoćna dana 17.3.2017. godine, započele s radovima rekonstrukcije državne ceste D407 na dionici trajektna luka Zadar - D8 dana 18.9.2017. godine.

Izvođenje radova na rekonstrukciji cesta povjereno je Zajednici ponuditelja koju su činile tvrtke Sarađen d.o.o., Stankovci i Vodoinstalacija d.o.o., Zadar. Oni su u okviru svojih ugovorenih troškovnika izvršile radove, navodi se u odgovoru odgovornih.

U ključnom dijelu odgovora baš i nema jasnog odgovora na pitanja zašto se čeka već tri godine.

- Budući da se tijekom izvođenja radova naišlo na poteškoće, čije rješavanje nije isključivo u nadležnosti Hrvatskih cesta d.o.o., a zbog kojih nije bilo moguće završiti sve radove sukladno gore navedenoj građevinskoj dozvoli, poduzete su određene korektivne mjere. Utvrđeno je kako je za uspješni završetak projekta potrebno izraditi izmjene i dopune projektne dokumentacije, koje je u međuvremenu i naručeno, a potom i ishoditi izmjenu i dopunu građevinske dozvole.

Svjesni kako se gore navedene radnje ne mogu realizirati u kraćem vremenskom roku, odlučeno je da se radovi na rekonstrukciji izvrše do stupnja završenosti koji bi imao najmanji mogući utjecaj na sigurnost prometa i sudionika u prometu, te je sukladno tome i postavljena privremena regulacija prometa koja je trenutno na snazi.

Slijedom gore navedenog, izvještavamo Vas da nije napravljen tehnički pregled, a sukladno tome nije bilo moguće niti ishoditi uporabnu dozvolu. S obzirom na gore spomenutu problematiku i nemogućnost samostalnog rješavanja, izrada izmjene i dopune projektne dokumentacije će potrajati duže nego li je očekivano, informacija je iz Hrvatskih cesta koju smo do sada više puta objavili.

Istina je i da je oštrica javnosti prema toj cesti koju su projektirali u Šibeniku, odavno otupila. I koliko god iz Hrvatskih cesta isticali da se „radi o najvitalnijoj prometnici u Zadru i problematici koja je pod posebnim interesom javnosti", osim isprike direktora Josipa Škorića ta proširena prometnica ostaje loše i još uvijek nedovršeno prometno rješenje.

PRIKAŽI KOMENTARE (16)
Komentar dodajte na Desktop verziji » DESKTOP VERZIJA